Často kladené otázky (FAQ - Frequently asked questions)

Tu nájdete všetko!

  • +Chcem hneď vyplatiť objednávku, ale nenašiel som potrebné údaje na úhradu.

    Po vytvorení objednávky Vám do niekoľkých minút príde automatický e-mail – potvrdenie o uskutočnení objednávky. E-mail posiela systém sám, pri každej objednávke.

    Je však potrebné počkať na e-mail potvrdzujúci prijatie objednávky – tento e-mail posielame my až po skontrolovaní celej objednávky, dostupnosti objednaného tovaru, výšky poštovného…

    V ňom nájdete odkaz na faktúru s názvom FAKTÚRA – po kliknutí na odkaz sa faktúra otvorí a v nej sú všetky potrebné údaje na úhradu.

  • +Objednávku som už vytvoril, ale chcel/a by som dodatočne pridať/odobrať tovar. Je to možné?

    Je to možné, stačí nás čo najskôr kontaktovať e-mailom, alebo telefonicky (kontakty nájdete po kliknutí na tento odkaz).

  • +Je stanovená minimálna hodnota objednávky?

    Minimálna hodnota objednávky nie je stanovená.

  • +Dá sa tovar objednať aj telefonicky?

    Telefonické objednávanie nateraz nie je možné. Objednávky prijímame len cez e-shop.

  • +Tovar je vypredaný. Kedy bude opäť skladom?

    Produkty sú vyrábané v malých množstvách, aby sa k Vám dostali v čo najlepšej kvalite.

    Ak je výrobok označený ako vypredaný (nedá sa vložiť do košíka), zrejme nám chýbajú ingrediencie, obaly, prípadne niečo iné potrebné k jeho dokončeniu. Akonáhle budeme mať dispozícii všetko potrebné, výrobok bude opäť skladom. O dostupnosti konkrétneho výrobku sa informujte (kontakty nájdete po kliknutí na tento odkaz). Pridali sme aj službu "Strážny pes", kde po vložení svojho e-mailu budete po naskladnení produktu automaticky informovaní. Následne bude Váš e-mail zo zoznamu odstránený. 

  • +Je v prípade objednávky nutná aj registrácia?

    Registrácia nie je nutná, no uľahčuje spôsob objednávania, môžete sledovať prehľad predošlých objednávok, či ukladať si produkty do Zoznamu prianí. Pre registrovaných zákazníkov pripravujeme aj vernostný systém, kde môžu získať špeciálne zľavy.

  • +Ponúkate veľkoobchodnú spoluprácu?

    Samozrejme. V prípade záujmu nás kontaktujte na e-mail: obchod@navia.sk, alebo na tel. číslo: 0948 001 330. (ďalšie kontakty nájdete po kliknutí na tento odkaz).

  • +Aká je výška poštovného?

    Pri objednávaní je poštovné automaticky vypočítané podľa hodnoty objednaného tovaru (bez poštovného). Čím vyššia je hodnota objednávky, tým menej zaplatíte za doručenie

    Uvedený cenník poštovného platí pre zásielky už zabalené (cenník nájdete po kliknutí na tento odkaz).

    Skutočná hmotnosť celej zásielky je navýšená aj o obalový materiál (fľaša, téglik, obálka, krabica, výplň) pre bezpečné doručenie. Prosím, berte to na vedomie.

    Ak si objednáte tovar v hodnote nad 50 € s platbou vopred, poštovné za Vás zaplatíme my (platí pre SR a ČR). Zásielky do Nemecka, Rakúska, Maďarska, Poľska a Rumunska Vám doručíme zdarma pri objednávke nad 70 €.

  • +Čo je dobierka a prečo je za ňu účtovaný poplatok?

    Dobierka je poplatok prepravnej službe za to, že zaplatíte pri preberaní tovaru v hotovosti alebo platobnou kartou. Takýto poplatok si účtuje každá prepravná služba (Kuriér, Slovenská pošta, Zásielkovňa...). Táto suma sa priráta k cene poštovného. Ak si zvolíte platbu vopred, poplatok za dobierku neúčtujeme.

  • +Predtým ste posielali cez Slovenskú poštu a bolo to lacnejšie. Prečo teraz táto možnosť nie je k dispozícii?

    Doteraz sme našim zákazníkom vychádzali v ústrety a oproti konkurenčným značkám sme mali nízke ceny za doručenie. Pre zmenu sme sa však rozhodli z praktických dôvodov:

    • Veľkú časť výrobkov sme začali baliť do sklenených obalov, čím sa navýšila hmotnosť zásielky, a tým aj výška poštovného pri posielaní Slovenskou poštou.
    • Obvykle naše balíčky boli väčšie a ťažšie, ako balíčky, ktoré poštári nosia k Vám domov. Preto sa veľakrát stávalo, že naši zákazníci si aj tak museli ísť pre balíček na poštu osobne. Kuriér Vám prinesie balíček až domov a v cene je e-mailová a sms notifikácia o priebehu doručenia.
    • Taktiež sa nám často zákazníci sťažovali, že im neprišlo oznámenie o doručení zásielky a oni tak nevedeli, že si ju už môžu vyzdvihnúť.
    • Jednou z dôležitých vecí, kvôli ktorým sme sa rozhodli pre zmenu, je aj rýchlejšie doručenie. Je to výhodné najmä v letných dňoch, kedy sú balíčky vystavené teplu, čo našim výrobkom neprospieva.

    Aj keď je doručenie kuriérom drahšie, chceli sme našim zákazníkom vyjsť v ústrety. Preto sa cena za doručenie znižuje s narastajúcou sumou objednávky. Pri objednávke nad 50 eur s platbou vopred Vám zásielku doručíme ZDARMA.

  • +Kedy dostanem svoj tovar?

    Vaša spokojnosť a radosť je pre nás na prvom mieste! Preto sa Vašu objednávku budeme snažiť  vybaviť v čo najkratšom čase (ak možnosti dovolia, snažíme sa objednávky odoslať ešte v deň prijatia (objednávka na dobierku), príp. v deň prijatia platby na účet za objednávku.

    Po odoslaní Vám bude balíček doručený kuriérom do 24 hodín.

    V prípade objednávky na dobierku obvykle posielame tovar do 2 pracovných dní po potvrdení objednávky. V prípade objednávky s platbou vopred, je tovar odosielaný obvykle do 2 pracovných dní po prijatí platby. O neočakávaných udalostiach, ktoré by predĺžili dobu dodania, budete okamžite informovaní telefonicky alebo e-mailom.

    Radi by sme našich zákazníkov upozornili, že pred Vianocami je objednávok podstatne viac, takže doba odoslania sa môže predĺžiť.

  • +Je možný aj osobný odber?

    Osobný odber je možný len v Humennom na adrese Janka Kráľa 17. Osobný odber platí len pri objednávkach s platbou vopred. Osobný odber je možný v dňoch utorok a štvrtok v čase od 14:00 - 17:00, len po predchádzajúcej dohode.

  • +Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?

    Naše produkty je možné odoslať aj do zahraničia. Výška poštovného do iných krajín, ako sú uvedené v cenníku, bude upresnená po dohode. (kontakty nájdete po kliknutí na tento odkaz).

  • +Prišla mi poškodená zásielka alebo produkty, ktoré som si neobjednal/a. Čo s tým?

    Ihneď nás kontaktujte (kontakty nájdete po kliknutí na tento odkaz) a my sa vzápätí pokúsime celú vec vyriešiť k Vašej spokojnosti. Najlepšie by bolo, ak by ste nám vedeli poslať hneď aj fotografiu poškodených či zamenených výrobkov k nahliadnutiu.

    Chybné produkty nám po dohode zašlete späť, pričom náklady na odoslanie Vám uhradíme, prípadne nájdeme iné riešenie, ktorým prinavrátime Vašu spokojnosť a nadšenie.

  • +Naozaj garantujete vrátenie peňazí, ak s výrobkom nebudem spokojný/á? V čom je háčik?

    Za kvalitou výrobkov si ako výrobca naozaj stojím. Naše produkty majú v skutočnosti vyššiu pridanú hodnotu, ako je ich cena.

    Nechávame Vám dostatočne dlhý čas na testovanie produktu. Ak nie ste s produktom spokojní, bez zbytočného vysvetľovania Vám za neho vrátime peniaze v plnej výške.

    Samozrejme, budeme radi, keď k nám budete úprimní a dáte nám vedieť, čo by sme mali zlepšiť. Naozaj nás to zaujíma a len s Vašou pomocou sa môžeme ďalej zlepšovať. O podmienkach sa dozviete po kliknutí na tento odkaz.

  • +Ako dlho mi produkty vydržia (akú majú dobu spotreby)?

    Ide o kozmetiku založenú na báze prírodných surovín, snažíme sa vynechať všetky nepotrebné syntetické zložky – čiže aj konzervanty. Doba spotreby jednotlivých výrobkov sa líši, a je približne 6 mesiacov a viac.

    Odosielame k Vám vždy čo najčerstvejšie výrobky, preto vyrábame radšej častejšie v malých množstvách s dôrazom na kvalitu výrobkov.

  • +Odkiaľ pochádzajú suroviny na výrobu Vašej kozmetiky?

    Pri výrobe našej kozmetiky preferujeme predovšetkým suroviny z darov prírody. Preto u nás nenájdete zbytočné umelé farbivá, konzervanty, parfumy, či suroviny pochádzajúce zo zvierat.

    Keďže Slovensko neponúka možnosti pestovania exotických rastlín, resp. sa tu nepestujú v takom veľkom množstve, aby výroba jednotlivých surovín mohla prebiehať na Slovensku, väčšinu surovín teda dovážame zo zahraničia. Ak je však možnosť zadovážiť suroviny zo Slovenska, veľmi radi ju využívame (napr. slnečnicový olej v masážnych olejoch, alebo včelí vosk). Všetky suroviny, ktoré používame, majú certifikáty kvality a bezpečnosti a dbáme na to, aby boli v čo najvyššej kvalite.

  • +Je táto kozmetika testovaná na zvieratách?

    V Európskej únii platí od roku 2013 zákaz testovania kozmetických výrobkov na zvieratách. Stotožňujeme sa s tým, a preto hľadáme dodávateľov surovín s rovnakým cieľom. Viac o zákaze testovania na zvieratách sa dozviete po kliknutí na tento odkaz.

    Niektorí výrobcovia kozmetiky však tento údaj využívajú ako marketingový ťah. Prečítajte si viac o označovaní kozmetického výrobku NETESTOVANÉ NA ZVIERATÁCH po kliknutí na tento odkaz.

  • +Sú produkty NAVIA vôbec vhodné aj pre mňa?

    Produkty NAVIA nie sú pre všetkých.

    Naše produkty sú vhodné pre ľudí, ktorí sa zaujímajú o svoje zdravie a chcú pre seba urobiť niečo viac.

    Ak teda patríte medzi tých, ktorí si uvedomujú, aké dôležité je byť zdravý, a že príroda pre nás vždy bola a bude najlepšou voľbou, ste na správnom mieste.

    NAVIA však nie je vhodná pre tých, ktorí čakajú vyriešenie svojich problémov bez vlastného pričinenia, pretože žiaden produkt na svete nie je zázračný! Ak teda očakávate zázraky lusknutím prsta, skúste prosím hľadať na iných stránkach.

  • +Prečo nemáte v ponuke šampón určený priamo na lupiny?

    Lupiny sú problémom, ktorý trápi mnoho z nás. Vznikajú z rôznych príčin. Ako vždy hovorím, je potrebné nájsť príčinu, pretože samotné lupiny sú len dôsledkom. Ak sa neodstráni samotná príčina, dôsledok bude stále pretrvávať.

    Ak je u Vás príčinou to, že používate vlasové prípravky s obsahom agresívnych zložiek, vtedy naše šampóny vedia s týmto problémom pomôcť. Ak sú však na vine napr. nesprávne stravovacie návyky (nadmerná konzumácia cukrov, nedostatok vitamínov...), či hormonálne problémy, sklamem Vás... Vtedy bohužiaľ nepomôže ani ten najzázračnejší a najdrahší šampón. Môže načas odstrániť lupiny, no tie sa opäť vrátia, pretože príčina ich vzniku nie je odstránená.

    Prečítajte si viac v článku...

  • +Chcel/a by som krém s inou vôňou, ako máte v ponuke. Vyrábate produkty aj želanie?

    Produkty na želanie (s iným zložením ako sú výrobky v ponuke) bohužiaľ nevyrábame. Naše produkty majú hodnotenie bezpečnosti, ktoré je platné len pre dané zloženie. Ak by sme chceli vyrobiť niečo iné, opäť by daný výrobok musel prejsť procesom hodnotenia bezpečnosti, čo trvá niekoľko týždňov až mesiacov a je to finančne náročné. Až po vystavení hodnotenia bezpečnosti môže ísť produkt do predaja.

  • +Vyrábate kozmetiku doma? Kto to vlastne vyrába?

    Naša kozmetika je vyrábaná na Slovensku, v meste Humenné. Vyrábam ju ja (Martina), vlastnými rukami :) (viac sa o mne môžete dozvedieť po kliknutí na tento odkaz).

    Nie však doma v kuchyni, ale vo výrobni, ktorá bola schválená Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. Ako výrobca musím ručiť za bezpečnosť, kvalitu, nezávadnosť a byť zodpovedná za prípadné negatívne účinky. Nič z toho Vám hobby výrobcovia zaručiť nevedia. Mnoho domácich výrobcov nemá ani tušenia, aké sú predpisy a postupy pri výrobe, že vôbec potrebujú mať výrobňu, koľko vône a farby môžu dať do výrobku, ako ho správne označiť a uviesť zloženie podľa noriem, nemajú potrebné vzdelanie, vyrábajú v hrncoch používaných na bežné varenie... Či je bezpečné používať takto vyrobenú kozmetiku, uvážte sami...

    Je len na Vás, ako sa rozhodnete a čomu dáte prednosť.

  • +V čom ste lepší ako iné značky? Prečo by som mal/a nakúpiť práve u Vás?

    Na Slovensku je viac e-shopov, či kamenných predajní s podobným sortimentom, aký ponúkame. Určite sa  Vám už niekedy stalo, že ste len bezradne vyberali a nevedeli sa vôbec rozhodnúť.

    My sme stavili na:

    • Vždy čerstvé výrobky
    • Rozumnú cenu
    • Garanciu kvality
    • Rýchle dodanie
    • Odborné poradenstvo

    A čo je najdôležitejšie? Naša práca nie je iba prácou, ale najmä záľubou – len keď má človek svoju prácu rád, robí ju dobre a kvalitne.

    Ďalšie benefity našej kozmetiky sa dozviete v sekcii Prečo si vybrať nás (po kliknutí na tento odkaz)

    Prečítajte si čo o NAVII povedali naši zákazníci.

  • +Potrebujem sa poradiť, ako by sa dal vyriešiť môj kozmetický problém. Môžem sa na Vás obrátiť?

    Jednoznačne! Ponúkame viac, ako len kozmetiku. Sme tu pre Vás a radi pomôžeme pri výbere alebo poradíme s problémami. Preferujeme ľudský prístup a priateľské vzťahy. Preto neváhajte a obráťte sa na nás so svojím trápením. (kontakty nájdete po kliknutí na tento odkaz)

    Kto Vám vlastne radí?

    Moje meno je Martina a som zakladateľkou Navie. Rada Vám poradím a budem sa snažiť urobiť to čo najlepšie, ako viem. Viac sa o mne dozviete po kliknutí na tento odkaz.

  • +Môže mi NAVIA pomôcť vyriešiť moje kozmetické trápenia?

    Kto nič nerobí, nič neriskuje. Ale ani nič nevyrieši... Naše produkty (ani žiadne iné na svete) však nie sú zázračné.

    Máte teda 2 možnosti: buď neurobíte nič alebo investujete do seba svoj vlastný čas a energiu a skúsite vo svojom živote zmeniť to, čo je príčinou Vašich problémov. Bez vlastného pričinenia, bez zmeny v stravovaní, či starostlivosti o Vaše telo, bude problém pretrvávať. Je potrebné odstrániť príčinu, nie len dôsledky. Poraďte sa s nami pri výbere toho správneho produktu.

  • +Prečo si zvoliť prírodnú kozmetiku?

    Ľudia sa pomaly vracajú späť k prírode, no podľa môjho názoru v tomto máme stále veľké medzery a necháme sa zlákať reklamou, pekným obalom či nízkou cenou. Máme na výber veľké množstvo výrobkov, vôní a farieb. Takáto kozmetika často obsahuje ropné produkty, emulgátory, farbivá, konzervanty či parfumy. To pre telo nie sú prirodzené látky a môžu spôsobovať alergie, podráždenie kože a slizníc či ekzémy.

    Prírodná kozmetika nezaťažuje pokožku a nebráni jej v prirodzenej funkcii, práve naopak. Slová ako napr. „prírodné, BIO, organické“ sa však často používajú ako účinný marketingový ťah, preto je podľa mňa najdôležitejšie poriadne si pozrieť zloženie. Len tam sa dozvieme, čo skutočne kupujeme. Nedá sa úplne zbaviť syntetických látok okolo nás, ale takáto kozmetika nám môže pomôcť aspoň časť z toho obmedziť.

  • +Na čo si dávať pozor pri výbere správnej kozmetiky?

    Keď si vyberáte kozmetiku (aj cez internet), dbajte na to, aby v popise bolo uvedené zloženie. Máte právo vedieť, čo obsahuje a čo si vlastne kupujete.

    Podľa nás je práve zloženie to najdôležitejšie, preto dbáme na to, aby ste mu rozumeli a presne vedeli, čo kupujete. Preto pri každom popise výrobku uvádzame kompletné zloženie aj so slovenským ekvivalentom jednotlivých surovín.

    Ďalšie tipy nájdete v niektorom z našich článkov na BLOGU.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Tak nám ju napíšte cez e-mail, alebo FB. Kontakty nájdete po kliknutí na tento odkaz.